Estàs aquí:Inici Departaments Cicles Formatius Administració

Departament d'Administració

La Formació Professional té, actualment, un caire professionalitzador. És per això que els estudis del cicle formatiu de grau mitjà, Gestió Administrativa, i el de grau superior, Administració i Finances, tenen un currículum adreçat a formar l'alumnat en els coneixements i les tècniques pròpies de l'ofici administratiu, capacitatnt a l'alumnat en l'expressió també en llengua anglesa.

Aquests sabers són els que permetran exercir la professió, però per ser un bon professional cal, a més, incorporar les Capacitats clau, que el Departament d'Ensenyament ha definit com "les capacitats, majorment de tipus individual, més associades a conductes observables en l'individu i són, en conseqüència, transversals -en el sentit que afecten molts llocs de treball- i transferibles a noves situacions." Són les següents:

• Capacitat de resolució de problemes
  • Capacitat d'organització del treball
  • Capacitat de responsabilitat en el treball
  • Capacitat de treball en equip
  • Capacitat d'autonomia
  • Capacitat de relació interpersonal
  • Capacitat d'iniciativa

Aquestes capacitats, aplicades als estudis, segur que comportaran una millora en la realització dels cicles i uns resultats millors.
S'ha de pensar que l'empresariat, quan busca contractar personal, busca algú que sigui competent en la seva feina, però sobretot, busca persones amb una actitud positiva i amb capacitats per fer-la bé.

L'objectiu principal per a l'alumnat serà trobar una bona ocupació relacionada amb els estudis realitzats. Des del centre destaquem tres elements que són primordials:

• L'assoliment òptim dels continguts i procediments del currículum.
  • La incorporació a l'actitud personal del màxim de les Capacitats clau.
  • La realització amb el màxim aprofitament de l'FCT (formació en els centres de treball).

Estudis

estudis graumigp

Activitats

El nostre Departament està en contacte permanent amb les empreses de l'entorn. Durant el curs acadèmic els alumnes participen de diferents activitats: fires, congressos, jornades, taules rodones, exposicions, etc. relacionades amb el contingut del curriculum.

Estàs aquí:Inici Departaments Cicles Formatius Administració