Estàs aquí:Inici Departaments ESO i BAT 2 Llengües Estrangeres

Departament de Llengües Estrangeres

In a global world without boundaries, languages have to be learned to get to know about the others and ourselves. So, in our language department, we work to teach our students how to communicate and deal with people.

Dans un monde sans frontières et de plus en plus ouvert, on don it apprendre des langues pour apprendre ainsi des autres et de nous-mêmes. C'est pour cela que dans notre département on travaille pour que nos élèves soient capables de se communiquer dans notre société.

En un món cada vegada més obert i sense fronteres, cal aprendre llengües per aprendre dels altres i de nosaltres mateixos. Així doncs, en el nostre departament treballem perquè els alumnes es comuniquin i es relacionin amb la resta del món.

Membres del departament
  • Álvarez García, Amalia
  • Cazorla Masoni, Maribel
  • Estrada Ribé, Gemma
  • Lahoz Aguilar, Ada
  • Miranda Aranda, Agustín
  • Montalà Avellà, Montserrat
  • Xifre Pascual, Cristina Maria

Àrees impartides

Estudis (English)

• Crèdit Comú: llengua anglesa a 1r, 2n, 3r, 4t ESO, 1r i 2n Batxillerat.
  • Cicles Formatius: llengua anglesa als cicles CFGM Comerç , CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes, CFGM 1r  Gestió Administrativa,       CFGM 1r Installacions Elèctriques i Automàtiques, CFGS 1r i 2n Administració i Finances

Activitats 2013-14(English)

• Participació en el concurs FONIX 2014 de Llengua Anglesa
  • Assistència a la representació de dues obres de teatre en anglès:  Dracula in Love per 1r, 2n d'ESO
  • Assistència a la representació Murder Mystery per 4t ESO, Batxillerat i Cicle s Formatius.
  • Oferta d'una matèria optativa a 1r de Batxillerat de preparació per les proves oficials de Cambridge: First.

Activitats 2014-15

. Organització d'una setmana cultural de Llengües Estrangeres del 9 al 12 de desembre de 2014 amb diferents activitats (teatre, xerrades, tallers, etc) en francés i anglés.

. Participació i col.laboració en el Pla plurilingüe del centre.

Activitats 2015-16

• Organització de les II Jornades de Llengües Estrangeres del 9 al 11 de desembre de 2015 en la que hem realitzat i assistit a diferents activitats com ara teatre, espectacles de màgia, karaoke, xerrades, tallers, ioga, exposicions,jocs de lògica...) en anglès i francès.
  • Assistència a la representació Speaking Spanglish  amb els alumnes de 1r, 2n i 3r d'ESO.
  • Assistència a la representació Shake it Up amb els alumnes de 4t d'ESO, 1r i 2n de BAT.
  • Participació en el concurs FONIX 2016 de Llengua Anglesa.

Activitats 2016-17

• Organització de les III Jornades de Llengües Estrangeres del 19 al 21 de desembre de 2016 en la que hem realitzat i assistit a diferents activitats com ara teatre, espectacles de màgia, xerrades, tallers, ioga, exposicions,jocs de lògica...) en anglès i francès.
  • Assistència a la representació William B  amb els alumnes de  2n i 3r d'ESO.
  • Assistència a la representació Halcyon Day amb els alumnes de 4t d'ESO, 1r i 2n de BAT.
  • Participació en el concurs FONIX 2017 de Llengua Anglesa.
  • Intercanvi amb un altre institut a nivell europeu o un viatge cultural a la Gran Bretanya.

Activitats 2017-18

• Organització de la IV Setmana de Llengües Estrangeres del 19 al 21 de desembre de 2017 en la que hem realitzat i assistit a diferents activitats com ara teatre, espectacles de màgia, xerrades, tallers, ioga, exposicions,jocs de lògica...) en anglès i francès. Aquest any hem dedicat la Setmana de de Llengües al cinema en anglès i francès
  • Assistència a la representació teatral A Bit of a Hitch by the ETC dels alumnes de 4rt d'ESO, Batxillerat i Cicles.
  • Participació en el Taller de múcia i dansa irlandesa: Irish Music by The Stompers dels alumnes de 3r d'ESO.
  • Participació en el concurs FONIX 2018 de Llengua Anglesa.
  • Intercanvi amb un altre institut a nivell europeu o un viatge cultural a la Gran Bretanya dels alumnes de 3r d'ESO.

Llibres (English) Curs 2017-18

ESO:

• Mosaic for ESO 1 .  Workbook and Digital Book, Oxford University Press
  • Mosaic for ESO 2.  Workbook and Digital Book, Oxford University Press.
  • Mosaic for ESO 3. Workbook and Digital Book, Oxford University Press.
  • Mosaic for ESO 4. Workbook and Digital Book, Oxford University Press.
  • Got It Starter 1r i 2n d'ESO grups de reforç.
  • Got It Level One 3r i 4rt d'ESO grups de reforç.

Batxillerat:

• Key to Batxillerat 1. Student's book , online workbook, Oxford.
  • Key to Batxillerat 2. Student's book , online workbook, Oxford.

Cicles Formatius:

• CFGM Informàtica: English for Information Technology, Ed. Pearson-Longman
  • CFGM Comerç: English File Elementary, Oxford
  • CFGM Gestió Administrativa: Business Result Pre-Intermediate 2nd Edition, Oxford
  • CFGS Administració i Finances: English File Intermediate, Oxford.
  • CFGM Electricitat: Tech Talk Elemntary, ed. Oxford
CAS: English File Pre-Intermediate, Oxford.

Estudis (Français)

• Crèdit Comú: Llengua francesa 2n Batxillerat