Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Nadal a l’Institut

Nadal a l’Institut

NADAL PARTICIPANTSEl 22 de desembre, vam celebrar l’inici de les vacances de Nadal amb un parell d’activitats de caire lúdic i cultural.

En primer lloc, al matí, els diversos grups d’ESO i cicles formatius van reflexionar entorn del valor del bon humor. Ho van fer a través d’una activitat preparada per la Comissió de valors, que pretenia que els alumnes s’adonessin dels avantatges de tenir un estil de vida basat amb el bon humor i, també, que s’apropessin a la figura del periodista Carles Capdevila, que sempre desitjava a tothom “salut, sort i bon humor”: una bona manera d’encarar la vida i les vacances que s’inicien.

Després, alumnat i professorat van anar cap al Centre Cultural Municipal per participar en l’acte cultural de Nadal, un espectacle que va servir perquè alguns alumnes mostressin les seves excel·lents habilitats artístiques cantant i ballant. A més, enguany cal destacar d’una manera especial que un grup de professors del centre es van animar a fer teatre: van representar algunes escenes de les obres Criatures i Homes del grup T de Teatre, i també un gag d’El Tricicle. Els alumnes van passar-se-la d’allò més bé rient les actuacions d’alguns dels seus professors ja que els van veure en una faceta que desconeixien.

Gràcies, artistes, per haver-nos fet passar una  estona ben divertida, i enhorabona per l’actuació!

NADAL PRESENTADORES

NADAL MARINA