Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre IV Jornades Esportives

IV Jornades Esportives

BOSCO 6L’1 de febrer, l’Institut va celebrar la festa de Sant Joan Bosco, com ha fet els darrers tres anys, amb una jornada esportiva.

Els alumnes del CFGS d’Activitats físiques i esportives van organitzar activitats per a tot l’alumnat del centre, des de les 11 del matí fins a l’hora de plegar.

Es va poder gaudir amb diversos jocs i esports, dividits en dos grans grups. D’una banda, les activitats competitives, la més participativa de les quals va ser el futbol; el bàsquet 3x3 i el tennis de taula. I de l’altra, les no-competitives, com ara l’escalada, la defensa personal i el taekwondo, que s’han dut a terme al gimnàs. Per als més equilibristes, l’slackline i els malabars van ser el taller ideal, i la zumba va tindre una gran participació especialment per part de les noies. També hi va haver espai per a activitats més tranquil·les, com el taller d’escacs.

Hi va haver unes quantes persones, alumnes i professors, que van decidir sortir fora del centre: els amants de les bicicletes van fer una sortida amb BTT per camins de Valls i una bona colla van fer una caminada fins a Masmolets.

BOSCO 17

BOSCO 11

BOSCO 16

BOSCO 12

BOSCO 13

A més, la comissió de festes va col·laborar en la preparació d’algunes activitats com ara les bitlles fineses; el taller de primers auxilis, on els nois i les noies van posar en pràctica els passos que cal seguir per reanimar a una persona amb aturada cardiorespiratòria, i el twister, on les persones més flexibles van demostrar el seu talent.

La comissió Escoles Verdes i el Departament de Mecànica van tornar a posar en marxa la biciliquadora que, mitjançant el mecanisme d’una bicicleta, permet elaborar una gran varietat de sucs naturals.

BOSCO 3

Per acabar, també cal esmentar que els alumnes de 4t ESO van preparar un esmorzar de coca i xocolata per poder finançar part del seu viatge de final de curs, una bona manera d’endolcir les activitats del matí.

BOSCO 9

Tot i que el dia es va aixecar amb fresca, el temps va permetre realitzar la Jornada sense cap problema. Les activitats van transcórrer amb normalitat i es va constatar una gran participació per part de l’alumnat i el professorat.

Gràcies als monitors per la gran feinada que van fer!

Si voleu veure més fotos i un vídeo, aquíaquí i aquí ho trobareu.

BOSCO 2

BOSCO 4