Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Arqueòlegs a l'Institut

Arqueòlegs a l'Institut

arqueologia 1Els alumnes de 1r d'ESO han dut a terme aquestes darreres setmanes un projecte d'excavació arqueològica al pati de l'institut, mentre estudien la Prehistòria a Ciències socials.

L'excavació l'han fet al sorral de les pistes del pati. En grups cooperatius, i amb pales, galledes i rasclets de platja, han buscat i han trobat diferents objectes similars als de l'època prehistòrica que descobreixen els arqueòlegs.

Un cop fetes les troballes, hauran de classificar els objectes, descriure'ls, mesurar-los, i situar-los cronològicament en les tres etapes en què es divideix la Prehistòria: Paleolític, Neolític i Edat dels metalls.

Aquest projecte ha servit als alumnes per saber com es treballa en arqueologia per descobrir de quina manera vivien els nostres avantpassats, mitjançant les fonts materials.

Aquí hi trobareu més fotografies.

arqueologia 2

arqueologia 3