Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Xerrada d’Albert París

Xerrada d’Albert París

ALBERT PARÍS 3Albert París, director de comunicació del diari El Punt Avui, el 25 d’abril, va fer una xerrada als alumnes de Periodisme de 1r de Batxillerat.

París titulà la seva xerrada “Un cop d’ull al món dels mitjans de comunicació a principis del segle XXI” i, a través d’una sèrie d’imatges ben il·lustratives, va fer reflexionar els alumnes sobre la situació actual del mitjans de comunicació i sobre la importància que tenen en la nostra societat. Una de les coses que més els destacà és la necessitat de contrastar la informació, de no quedar-nos només amb la lectura d’un diari, ja que això ens permetrà entendre millor el món que ens envolta. També els va parlar de les dificultats per les quals passen actualment els grups que editen diaris a causa de la baixada dels ingressos publicitaris i del nombre de lectors.

ALBERT PARÍS 2

ALBERT PARÍS 4