Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Taller sobre violència masclista

Taller sobre violència masclista

TALLER VIOLÈNCIAEls alumnes dels CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria i els de 1r de Soldadura i de Mecanització, han participat avui en un taller sobre violència masclista.

El taller ha estat conduït pel Servei d'Intervenció Especialitzada, que depèn de la Direcció General de Famílies de la Generalitat de Catalunya, el qual és un servei gratuït que ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen situació de violència, i també als seus fills. També incideixen en la prevenció, la sensibilització i la implicació comunitària. Compten amb un equip professional multidisciplinar integrat per persones titulades en psicologia, treball social, educació social, dret i inserció laboral, que han vingut a donar pautes de comportament als alumnes del centre, perquè sàpiguen com cal actuar davant de casos d’assetjament envers les dones.