Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Xerrada de Marta Ferré

Xerrada de Marta Ferré

marta ferré La presentadora de televisió Marta Ferré Oller, exalumna del nostre centre, va fer una xerrada als alumnes de Periodisme el 9 de maig.

La Marta va explicar als alumnes de 1r de Batxillerat que cursen aquesta optativa la seva experiència en el món de la televisió. Actualment presenta el programa cultural Avui per demà a Canal Reus TV, on ha de desenvolupar diverses facetes com a periodista: productora, autora dels guions, presentadora...

Ferré, que va estudiar Comunicació Audiovisual, els explicà, a partir de la seva experiència laboral, quines són les feines que pot fer un professional del món audiovisual: producció, realització, redacció, etc. També va afegir que, sobretot, un periodista ha de sentir passió per la feina, ha de ser curiós i ha d’estar preparat per treballar quan salti la notícia.

Fou una xerrada molt amena ja que es va basar en experiències viscudes en les diverses feines que ha desenvolupat fins ara: de redactora en el magazín Divendres de TV3; de productora en els Telenotícies, també a TV3, i l’actual com a presentadora a Canal Reus TV.

marta ferré 2

marta ferré 3