Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Barcelona Games World

Barcelona Games World

GAMES WORLD 1El 6 d’octubre, els alumnes de quart d’ESO van anar al recinte de la Fira de Barcelona a Montjuïc per visitar la Barcelona Games World (BGW).

Els alumnes va poder gaudir amb les novetats tecnològiques, els nous videojocs, les experiències multimèdia, desfilades, música, concursos i altres activitats lúdiques. Van poder participar en activitats destinades a motivar els joves per seguir la seva educació i formació professional en les disciplines STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria, disseny/art i matemàtiques), i també per animar-los en aquest camp com una possible opció per al seu futur professional.

Al BGW hi participen les principals marques dels sector del videojoc (Nintendo, Namco, etc.) i hi mostren les novetats en un espai amb més de 60.000 metres quadrats de superfície. Aquest saló és la fira de videojocs més important de l’Estat, i està organitzat conjuntament per Fira de Barcelona i l’Associació Espanyola de Videojocs (AEVI). Pretén impulsar la innovació de l’educació a l’aula a través d’un ampli programa d’activitats que fomenten l’aprenentatge a partir de l’ús del videojoc com a eina per a l’educació.

GAMES WORLD

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Barcelona Games World