Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Fòrum TRICS

Fòrum TRICS

fòrum trics 0El 12 i 13 d'abril, alguns alumnes de 1r i 2n de Batxillerat participaren a Tarragona en el 12è Fòrum TRiCS organitzat per AEQT i la URV.

Més de 2.400 joves intercanviaren experiències en el marc del Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi (TRiCS); així, els alumnes de segon curs van presentar als seus companys de primer els treballs que han fet enguany. El lloc escollit fou el Complex Educatiu de Tarragona i enguany és ja la 12a edició d’un projecte que impulsa l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) i que organitza el Departament d’Educació de la Generalitat, desenvolupa el Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès, amb la col·laboració de la Universitat Rovira i Virgili (URV).

El dia 12 hi participaren els alumnes del Batxillerat Social i Humanístic; exposaren els seus TdR l'Eva Magaña i el Josep Ramos. El dia 13 va ser el torn del Manu Lascueva i la Clàudia Vidal, del Científic i Tecnològic.

TRICS

fòrum trics josep i eva