Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Visita al CPD del Pius Hospital

Visita al CPD del Pius Hospital

piusEl 25 d’abril, els alumnes de 2n CFGM de Sistemes Microinformàtics i Xarxes van visitar el Centre de Processament de Dades (CPD) del Pius Hospital de Valls.

Per començar la visita els explicaren el funcionament del sistema informàtic de l’Hospital, amb demostració i recomanacions per als alumnes: com s’administren els servidors, eines de còpies de seguretat, RAIDs, SAIs, etc.

Al final van poder visitar la nova sala del Centre de Processament de Dades (CPD), de manera que van poder-ne veure in situ el funcionament, matisant aspectes de maquinari i programari de servidors, comunicacions, control d’accessos, etc.

El Departament d’Informàtica agraeix al Joan Figueras i al Ferran Penas totes les explicacions que els han fet durant la completíssima visita guiada.

pius2

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Visita al CPD del Pius Hospital