Estàs aquí:Inici Departaments ESO i BAT 2 Llengües Estrangeres

Departament de Llengües Estrangeres

In a global world without boundaries, languages have to be learned to get to know about the others and ourselves. So, in our language department, we work to teach our students how to communicate and deal with people.

Dans un monde sans frontières et de plus en plus ouvert, on don it apprendre des langues pour apprendre ainsi des autres et de nous-mêmes. C'est pour cela que dans notre département on travaille pour que nos élèves soient capables de se communiquer dans notre société.

En un món cada vegada més obert i sense fronteres, cal aprendre llengües per aprendre dels altres i de nosaltres mateixos. Així doncs, en el nostre departament treballem perquè els alumnes es comuniquin i es relacionin amb la resta del món.

Membres del departament

2n Batxillerat - Optativa Francès pdf
CPIGS - Comunicació en Llengua Estrangera pdf

Normativa del departament de Llengües Estrangeres

És necessari que els alumnes portin tot el material a classe.

Les redaccions i els treballs s'han d'entregar puntualment al dia que es demanen penalitzant un punt en cas de lliurament amb un dia de retard.

És necessari que els alumnes realitzin totes les parts d'un examen i una vegada realitzats no es poden treure els exàmens del centre ni fer fotocòpies.

Curs 2019-20

• Organització de la VI Setmana de Llengües Estrangeres del 28 al 31 d'octubre de 2019. Aquest any dediquem la setmana a Sherlock Holmes, el detectiu més famòs de la literatura anglesa. Durant aquests dies realitzem activitats diverses en anglès i francès sobre aquest fil conductor. Hi destaquem: teatre, espectacles de màgia, xerrades, tallers, escape room, exposicions...) Aquest any ...
  • Assistència a la representació teatral de Sherlock amb els alumnes de 2n i 4rt d'ESO.
  • Espectacle de màgia de Jack the Magic English teacher per 1r d'ESO
  • Escape Room per tots els cursos d'ESO. Activitat que consisteix en seguir pistes relacionades amb diferents matèries per resoldre l'enigma del misteri de Miss Adler a Scandal in Bohemia.
  • Sing Along Project: assistència a un concert-karaoke en anglès pels alumnes de 2n a 4rt d'ESO i Batxillerat.
  • Elaboració de crêpes de xocolata amb la participació dels alumnes del francès del nostre centre.

Projecte en anglès

Aquest curs el departament de Llengües estrangeres és l'encarregat de crear un projecte per 3r d'ESO que porta per títol:The Magic of Musicals. L'objectiu és donar a conèixer els musicals en general i en particular fer un viatge pels musicals fets a Barcelona, al nostre centre i també al West End de Londres. Els alumnes han de realitzar diferents activitats que els portaran a endinsar-se en aquest món màgic dels musicals.

Llibres

Curs 2019-20(English)

ESO:

• Dynamic 1.  Workbook and Digital Book, Oxford University Press
  • Dynamic 2.  Workbook and Digital Book, Oxford University Press.
  • Dynamic 3.  Workbook and Digital Book, Oxford University Press.
  • Dynamic 4.  Workbook and Digital Book, Oxford University Press.
  • Project Explore Starter Workbook and Digital Book 1r d'ESO grup de reforç.
  • Project Explore 1 Workbook and Digital Book 2n d'ESO grup de reforç.
  • Project Explore 2 Workbook and Digital Book 3r d'ESO grup de reforç.
  • Project Explore 3 Workbook and Digital Book 4rt d'ESO grup de reforç.

Batxillerat:

• Key to Batxillerat 1. Student's book and workbook, Oxford.
  • Key to Batxillerat 2. Student's book  and workbook, Oxford.

Cicles Formatius:

• CFGM Informàtica: English for Information Technology, Ed. Pearson-Longman
  • CFGM Comerç: Work with moodle and dossier.
  • CFGM Gestió Administrativa: International Express Elementary, Oxford
  • CFGS Administració i Finances: International Express Pre- Intermediate, Oxford.
  • CFGM Electricitat: Electronics, Express Publising.

Curs 2019-20 (Français)

• 3r ESO: Énergie 1 cahier d'exercises Santillana