Estàs aquí:Inici Departaments ESO i BAT 2 Matemàtiques

Departament de Matemàtiques

Les matemàtiques són un instrument de coneixement i anàlisi de la realitat i al mateix temps constitueixen un conjunt de sabers d'un gran valor cultural, el coneixement de les quals ha d'ajudar als alumnes ha raonar i tenir una visió crítica del món que els envolta.

Els continguts que s'estudien es fonamenten en el càlcul numèric i algèbric, la geometria i la mesura, l'estadística i la probabilitat, i les funcions. En l'aprenentatge d'aquests continguts, sigui quin sigui el nivell educatiu, es posa èmfasi en el pensament i raonament matemàtic; la resolució de problemes; la interpretació, la representació i la comunicació d'informació.

Creiem que l'ús de les noves tecnologies i la contextualització de les activitats és imprescindible per un bon aprenentatge. Per això utilitzem en les classes un entorn d'aprenentatge virtual (Moodle), un programa de geometria dinàmica (GeoGebra), el full de càlcul, la calculadora de butxaca, internet com a fons d'informació, etc; i proposem activitats transversals, fem sortides, elaborem material, etc.

Membres del departament

2n Batxillerat - Matemàtiques aplicades a les ciències socials pdf
CPIGS - Matemàtiques pdf

Activitats

• El Departament de matemàtiques promou la participació de l'alumnat del centre al Fem Matemàtiques i a la prova Cangur.
  • El Departament de matemàtiques organitza una sortida amb activitats de caire matemàtic als monestirs de la Ruta del Cister amb els alumnes de primer cicle d'ESO.

Estàs aquí:Inici Departaments ESO i BAT 2 Matemàtiques