Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat

Actualitat

curs profes crpUn bon grup de professors del centre ha assistit, durant tots el dijous del mes de novembre, a un curs d’aprofundiment.

innova logoLa xarxa Innovafp us convida a conèixer la Newsletter que bimensualment edita. L'objectiu és que pugui ser compartida amb tothom, alumnat i professorat, amb la intenció de donar a conèixer les accions i notícies d’aquest programa.

Info_InnovaFP_num_2

INICI CURS OBRES TALLERHem començat el curs 2018-19 amb una sèrie de novetats encaminades a millorar tant l’ensenyament-aprenentatge de l'alumnat com l’estada de tots nosaltres al centre .

biblioteca SETEMBREUs recordem que a la Biblioteca del centre teniu a la vostra disposició llibres per llegir. Podeu demanar-los en préstec per endur-vos-els a casa i llegir-los.

citilab adrià 2El professor del Departament de Tecnologia Adrià Delgado va presentar una ponència en la X Jornada de programació i robòtica educatives.

caminsfpEls dies 3 i 4 de maig, vam ser presents a la Fira de Formació Professional Camins d’FP 2018.

ESTAND ESPAICom cada any, vam ser a l’Espai de l’Estudiant de Valls els dies 8 i 9 de març, on vam exposar els nostres projectes educatius i vam mostrar la nostra oferta educativa.

destacatsJa tenim els comptes de Twitter i Facebook de l'Institut ben actius!

IMG 5627Reportatge de TV3 sobre els beneficis del programa Erasmus també per als estudiants de FP; a l'Institut ja el duem a terme: + info

acord corresponsabilitatEl passat 18 de gener es va signar l’acord de coresponsabilitat que vincula el Departament d’Ensenyament i l’Institut.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat