Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre

Activitats al centre

linx 2El professorat del Departament de Fabricació Mecànica continua utilitzant, un altre any, el programa LINX 7.0 per mostrar als seus alumnes un programa de gestió de manteniment.

projecte restaurant mercat VALLS 3Ja tenim a punt les pàgines web creades per l’alumnat de 2n d’ESO en el marc del projecte “El web del teu restaurant”.

projecte biblio 1EUGENI DORS Manuel Moment2El 17 de juny l'alumnat de 1r d'ESO va celebrar l'acte final del projecte de la Biblioteca Popular de Valls fent el programa El foraster.

escacs al pati 1Durant aquest tercer trimestre, el Departament de Matemàtiques ha organitzat un taller d'escacs adreçat als alumnes de l'Institut.

cooperativa i finalització activitat 4 El 13 de juny vam acabar les activitats de la cooperativa JAHU Mediterrani amb un donatiu solidari i la final FIFA 19.

teatre biblio2 La biblioteca de l’Institut acaba d’inaugurar la tercera exposició d’aquest curs: el teatre.

carme martí 4 El 14 de maig va venir al centre la Carme Martí per parlar amb alumnes de 4t d’ESO sobre la seva obra Un cel de plom.

MIKADO 1 FINALTal com s’ha fet els darrers deu anys pels volts de Sant Jordi, l’Institut va programar la representació d’una obra de teatre amb l’alumnat de 3r d’ESO.

Trobada PCEE TSEAS 3Avui, 29 d’abril, els alumnes del CFGS de Tècnic Superior d’Ensenyament i Animació socioesportiva han dinamitzat la Trobada esportiva de Primària de l’Alt Camp.

exalumnes escola treballEl 25 d'abril, deu exalumnes de la promoció 1962-1963 van visitar les instal·lacions de l'Institut.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre