Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre

Activitats al centre

role plays The 1st of ESO students have been practising role plays to imitate everyday situations and to revise everything we have learnt in English class.

OratoriaEl 14 de maig, Guiomar Ibáñez va oferir una xerrada sobre la importància de les habilitats de comunicació oral per augmentar l’ocupabilitat dels alumnes.

marta ferré La presentadora de televisió Marta Ferré Oller, exalumna del nostre centre, va fer una xerrada als alumnes de Periodisme el 9 de maig.

TALLER VIOLÈNCIAEls alumnes dels CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria i els de 1r de Soldadura i de Mecanització, han participat avui en un taller sobre violència masclista.

JORNADES EXPOCom cada any, els alumnes d'ESO van participar, pels volts de Sant Jordi, en les Jornades Culturals, enguany dedicades al tema de la multiculturalitat.

SANT JORDI PATIVam celebrar la Diada de Sant Jordi a l’Institut llegint i repartint premis, tal com us expliquem tot seguit.

INAUGURACIÓ EXPO BIBLIO 0Si no vau poder anar a veure l'exposició, aquí us expliquem què us vau perdre i us enllacem el curtmetratge.

ALBERT PARÍS 3Albert París, director de comunicació del diari El Punt Avui, el 25 d’abril, va fer una xerrada als alumnes de Periodisme de 1r de Batxillerat.

TRANSGÈNICSEl 23 d’abril, Daniel Rojo i Aitor Garcia, van fer una conferència sobre organismes modificats genèticament (OMG).

RIP El dia 20 d’abril va tenir lloc l’estrena del musical RIP, Descansa en pau (si pots), del professor d’aquest centre J. Miquel Simón.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre