Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre

Activitats al centre

linxEl professorat del Departament de Fabricació Mecànica continua utilitzant, un altre any, el programa LINX 7.0 per mostrar als seus alumnes un programa de gestió de manteniment.

INAUGURACIÓ CFGS1El 8 d’octubre va tenir lloc l’acte acadèmic d’inauguració del curs 2018-2019 per als cicles formatius de Grau Superior de l’Institut Jaume Huguet. El director Jordi Tuset va ser l’encarregat de presentar l’acte dedicat especialment al món de l’emprenedoria.

CONVENI TAULADAAquest mes d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO de l’Institut han iniciat el projecte de servei comunitari amb l’entitat Associació Solidària del Lledó, La Taulada, tal com ja s'ha fet en els darrers cursos.

gutmannEl 5 d'octubre, Ferran Roca, monitor de l'Institut Guttman, va venir al centre per parlar del programa “Game over. No te la juguis”; s’adreçà a l'alumnat de 1r de Batxillerat, CFGM CAI i Sistemes Informàtics, i 4t d'ESO.

inici curs delegat inspector directorEl 2 d’octubre, el director del Serveis Territorials de Departament d’Ensenyament a Tarragona, Jean-Marc Segarra, va impartir la sessió d’inauguració oficial del curs 2018-19 a l’Institut.

TAPSDel curs passat ençà, l’Institut participa en la recollida de taps de plàstic per col·laborar en la investigació de la distròfia muscular congènita per dèficit de col·lagen VI.

role plays The 1st of ESO students have been practising role plays to imitate everyday situations and to revise everything we have learnt in English class.

OratoriaEl 14 de maig, Guiomar Ibáñez va oferir una xerrada sobre la importància de les habilitats de comunicació oral per augmentar l’ocupabilitat dels alumnes.

marta ferré La presentadora de televisió Marta Ferré Oller, exalumna del nostre centre, va fer una xerrada als alumnes de Periodisme el 9 de maig.

TALLER VIOLÈNCIAEls alumnes dels CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria i els de 1r de Soldadura i de Mecanització, han participat avui en un taller sobre violència masclista.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre