Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre

Activitats al centre

JORNADES JE ASSISTENTSEls dies 11 i 12 de desembre es van celebrar a l’Institut les IX Jornades Joves i Empresa.

extraescolar teatreEl Grup de teatre extraescolar de l'Institut us convida a veure "Aula oberta de Nadal", l'obra que han preparat aquest primer trimestre.

AMBULÀNCIA El dia 4 de desembre, l’alumnat del CFGM de Cures Auxiliars d’Infermeria, va assistir a la xerrada-taller del personal del SEM.

GRAN RECAPTEDurant aquestes dues setmanes que queden per Nadal, recollim menjar i productes de neteja per donar-los al Gran recapte. Col·laboreu-hi!

kleinOliver Klein, membre del Comitè Òscar Romero, va fer una xerrada a l’alumnat de 2n Batxillerat B sobre ètica en la política.

DROGUES CREU ROJADurant els mes de novembre, monitors de la Creu Roja de Valls han fet diversos tallers als alumnes de 1r de Batxillerat.

biblio nov Els textos en prosa, majorment novel·la i conte, són els protagonistes de l’exposició trimestral de la biblioteca.

-- Servei de préstec a les hores del pati.

comitè oscar romero logo.gifEl 9 de novembre, Xavier Rius, membre del Comitè de Solidaritat Oscar Romero, va oferir una xerrada sobre el consum responsable a l'alumnat de 1r B de Batxillerat .

coop alumnes 4tEl 13 d’octubre es va constituir la cooperativa d'alumnes de 4t d’ESO amb la signatura del conveni de col·laboració amb el centre.

ESMORZARSEl comitè ambiental de l'Institut promou els esmorzars saludables. Durant l'hora del pati del 7 de novembre va vendre broquetes de fruita a 10 cèntims.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre