Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Inauguració oficial del curs 2018/19

Inauguració oficial del curs 2018/19

inici curs delegat inspector directorEl 2 d’octubre, el director del Serveis Territorials de Departament d’Ensenyament a Tarragona, Jean-Marc Segarra, va impartir la sessió d’inauguració oficial del curs 2018-19 a l’Institut.

Va iniciar la sessió acompanyat del director del centre, Jordi Tuset, i de l’inspector de zona, Josep Ramon Tarragó.

Segarra es va adreçar a l’alumnat de 1r de Batxillerat per tal de motivar-los en l’etapa educativa que comencen. Sobretot els remarcà que calia que aprofitessin bé aquesta nova etapa ja que és quan faran allò que realment els interessa de cara a formar el seu futur com a estudiants i/o decidir el seu futur laboral.

A més, els exposà els deu manaments que el filòsof Francesc Torralba proposa, un decàleg que poden aplicar en tots els aspectes de la vida, però sobretot en l’acadèmic. Especialment, els destacà que no és negatiu el fet d’equivocar-se, sinó que el que sí que és dolent és no fer res per canviar-ho ja que si es rectifica a temps, es pot reprendre adequadament la trajectòria educativa.

inici curs delegat inici

inici curs alumnes