Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre L’Institut compromès amb La Marató de TV3

L’Institut compromès amb La Marató de TV3

marató cartellTal com fem cada any, des de l’Institut col·laborem en la difusió de La Marató de TV3.

Durant tot el matí, el biòleg i biotecnòleg Jonathan Caravaca està fent xerrades a diversos grups d’alumnes per conscienciar-los dels objectius de La Marató: recollir diners per augmentar la recerca entorn de la malaltia a la qual es dedica el programa, que enguany és el càncer.

Hi assisteix l’alumnat de 4t d’ESO, Batxillerat i els grups de 1r de cicles formatius de grau mitjà de Gestió administrativa, d’Activitats comercials, de SMIX, de Mecanització i Soldadura i d’Instal·lacions elèctriques, i tots els de CAI.

Per una banda, els explica quines són les causes que produeixen el càncer i també algunes de les pautes de vida que han de tenir en compte per prevenir-lo (dur una vida sana, no beure alcohol i no fumar, fer exercici, etc.). Finalment, també insisteix en la necessitat d’augmentar els fons econòmics que ajudin en la recerca científica i que permetin millorar el tractament de la malaltia i fer que algun dia sigui possible curar-la del tot.

Si voleu col·laborar-hi, aquí teniu l’enllaç on trobareu més informació i els diversos sistemes per poder fer els donatius; el dia del programa televisiu, el 16 de desembre, podeu fer-ho a través del telèfon 905 11 50 50.

IMG 0678

IMG 0679