Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Escacs al pati

Escacs al pati

escacs al pati 1Durant aquest tercer trimestre, el Departament de Matemàtiques ha organitzat un taller d'escacs adreçat als alumnes de l'Institut.

Cada dimecres i dijous, a l'hora del pati, els alumnes, independentment del seu nivell d'escacs, han pogut aprendre a jugar, gaudir d'alguna partida i, fins i tot, competir entre ells. Aquests tallers han tingut una gran acollida entre l'alumnat.

El 12 de juny, com a cloenda, van gaudir d'una jornada d'escacs a l'aire lliure. Primer, un grup de tercer d'ESO va fer la classe de Matemàtiques al pati i allí van aprendre a jugar a escacs i van gaudir de diverses partides tot prenent el sol o la fresca, segons preferiren. Finalment, a l'hora de l'esbarjo, tots els alumnes de l'ESO que van voler, van tenir l'oportunitat d'apropar-s’hi i gaudir dels escacs, ja fos jugant o contemplant com jugaven els seus companys. L'activitat va tenir un gran èxit de participació , amb gairebé un centenar d'alumnes entre jugadors i espectadors.

escacs al pati 2

escacs al pati 3