Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Taula rodona de 2n BAT

Taula rodona de 2n BAT

2020 02 04 taula rodona 2 bat 2 Avui, 4 de febrer, un grup d’exalumnes que van acabar 2n de Batxillerat l'any 2017 han tornat al centre.

Marc Arroyo, que estudia Educació Primària a la URV; Adriana Romeo, Pedagogia a la URV; Genís Vives, Dret a la UB; Maria Sans, Geografia, Medi Ambient i Panificació Territorial a la UAB; Judith Pinyol, Disseny Gràfic al Centre Universitari de Disseny BAU; Oriol Cardiel, Prevenció i Seguretat Integral a la UAB; Jaume Boada, Medicina a la UB; Gemma Ferré, Medicina a la UdL; Joana López, Doble grau de Farmàcia i Nutrició a la UB; Martí Martínez, CFGS de Robòtica al nostre centre; Òscar Fort, Enginyeria de Sistemes TIC a la UPC Manresa, i Jaume Cardó, INEF i Educació Primària a la UdL, són el grup d’exalumnes que ens han acompanyat.

Han vingut per participar en una taula rodona amb els que enguany cursen 2n de Batxillerat per intercanviar experiències sobre el futur que els espera com a estudiants un cop acabin a l’Institut. Han parlat dels estudis que fan, dels canvis que més han notat respecte al BAT, de les opcions d'habitatge quan es marxa de casa, de les sortides professionals, de la PAU, de ser persistent per aconseguir cursar allò que hom vol si no s'aconsegueix la nota a la primera, de com no s'acaba el món si t'equivoques en la primera elecció de grau, etc. És a dir, d’un munt de dubtes i preguntes que ara omplen el cap dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat, i que han intentat contestar segons les experiències viscudes per cadascú.

Moltes gràcies per l’estona que heu dedicat als nostres actuals alumnes i ben retornats a casa vostra!

2020 02 04 taula rodona 2 bat 1