Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Jornada Tècnica PFERD

Jornada Tècnica PFERD

2020 02 05 jornada PFERD 2L’empresa PFERD va visitar les instal·lacions del Departament de Fabricació Mecànica.

Va ser el 5 de febrer quan tècnics de l’empresa van venir per fer una xerrada de dues hores als alumnes de Fabricació Mecànica, concretament als de 2n curs dels CF de grau mitjà de Soldadura i de Mecanització. Després de la xerrada, l’empresa va impartir una classe pràctica, que va servir perquè tots els alumnes poguessin provar diferents eines i materials. L’empresa té una amplia gamma de productes: llimes, moles, radials, discos, etc. Totes van poder ser provades pels alumnes i, a més a més, l'empresa va regalar al centre material fungible. Des del Departament de Fabricació Mecànica de l’Institut volem donar les gràcies per les explicacions i les atencions rebudes durant la visita.

Departament de Fabricació Mecànica

2020 02 05 jornada PFERD 1