Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Activitats al centre Taules rodones 4t d'ESO

Taules rodones 4t d'ESO

Cicles 3 S’han fet en el marc de les jornades d’orientació que s’organitzen en el Pla d’Acció Tutorial.

El 19 i 26 de febrer alumnes dels diferents CFGM i de Batxillerat de l’Institut han participat en dues taules rodones dirigides als alumnes de 4t d'ESO, compartint les seves experiències personals i acadèmiques.

L’objectiu de les taules rodones ha estat apropar l’experiència personal i acadèmica als companys de 4t per resoldre dubtes, fer-los partícips de la seva pròpia experiència i, en la mesura del possible, orientar-los cap a un futur acadèmic imminent.

Moltes gràcies a tots els participants per haver-ho fet possible!