Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Escoles verdes

agents rurals El 30 de gener, un parell d’agents rurals van venir a fer una xerrada als alumnes de 1r d’ESO.

mercatIntercanvi 5El 23 de gener es va fer el III Mercat d'intercanvi entre l'alumnat de 1r cicle d'ESO, una activitat promoguda per la Comissió Escoles Verdes.

comitè ambiental CopiarEl 10 d'octubre es va celebrar la primera reunió del comitè ambiental de l’Institut per començar a organitzar l'activitat d’aquest curs.

hort enciams2Enguany tenim una bona collita a l'hort de l'Institut, que cuiden els alumnes de l’optativa de 3r d’ESO! Ara ja han començat a collir els primers enciams de l'any i han preparat amanides dignes del millor restaurant.

AULES NETES CopyLes comissions de Convivència i d’Escoles Verdes inicien la campanya Aula Neta amb l’objectiu de premiar els grups d’ESO que tinguin més cura de la classe i que facin millor la recollida selectiva.

biciliquadoraL'alumnat de Soldadura i Caldereria ha transformat una bicicleta en una liquadora de pedals. L'objectiu és reflexionar sobre les fonts d'energia.

concurs fotografia 15Tingueu a punt les càmeres perquè aviat Escoles Verdes convocarà el VIII Concurs de Fotografia Mediambiental. Aprofiteu les vacances per a disparar!

Recollidapaper alumini CopyEl curs passat es va iniciar una campanya per a la reducció de residus; enguany, s’ha reforçat amb la participació en el programa Valls Millora.

hort CopyEscoles Verdes ofereix aquest curs una assignatura optativa molt especial: l'hort, on alternarem coneixements teòrics i pràctics mentre veurem créixer les plantes i gaudirem dels fruits de la terra.

residusnotiLa setmana del 24 al 28 de novembre, l'Ajuntament de Valls i Escoles verdes posem en marxa un pla per a reduir els residus.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Escoles verdes