Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Festes i celebracions

Festes i celebracions

FI CURS TOTS TRESEl passat 29 de juny, l’Institut va organitzar un acte de comiat per al Pep Escoda i la Josepa Roca amb motiu de la seva jubilació.

GRADU ESO BAT MARXEN ORQUESTRA3Hem arribat a final de curs i, com cada any, ha arribat l’hora de celebrar que els alumnes de 4t d’ESO i els de 2n de Batxillerat acaben una etapa educativa.

GRADU FP AFEEEl dia 1 de juny, es va celebrar la festa de graduació de cicles formatius al Centre Cultural de Valls.

graduació fpdualEl 19 de juny al Teatre del Complex Educatiu de Tarragona, es va celebrar l’acte de graduació d’FP Dual de tots els alumnes de la província de Tarragona.

2017 GRADUACIÓ 2BAT CANTANT CopyEl 7 de juny, el Centre Cultural Municipal es va omplir amb els familiars i amics dels joves que enguany acaben ESO i Batxillerat a l’Institut.

JUBILACIONS NÚRIA JOAQUIM CopyEl 6 de juny, vam celebrar la festa de jubilació de la professora Núria Ventura i del professor Joaquim Duch.

GRADUACIÓ ORQUESTRA 2016 12El passat 3 de juny, una bona colla d'alumnes de l’Institut van celebrar que acabaven una etapa de la seva vida: l’ESO, els uns, i el Batxillerat, els altres.

esverda 002Del 27 de maig al 5 de juny, se celebrarà la Setmana de la Natura, que comptarà amb més de 200 activitats arreu de Catalunya.

8 MARÇEl dia 8 de març, Dia Internacional de les Dones, a l’Institut es va commemorar la data de dues maneres diferents.

JUBILACIÓ EVA9L’Eva Montaner, qui durant els darrers set anys havia estat una de les persones encarregades de la consergeria de l’Institut, es va jubilar el 6 de novembre.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Festes i celebracions