Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Festes i celebracions Jubilació dels professors Félix Fernández i Carles Mir

Jubilació dels professors Félix Fernández i Carles Mir

JUBILACIÓ FELIX CARLESEl 28 de juny vam celebrar un emotiu acte de reconeixement a la tasca docent del Félix Fernández i el Carles Mir amb motiu de la seva jubilació.

Va ser en el marc del ja tradicional dinar de final de curs, i l'acte va aplegar una vuitantena de professors i exprofessors, que van voler acompanyar aquests dos professors que han dedicat quasi mitja vida a l'Institut.

El Félix Fernandez va iniciar la seva carrera docent a mitjans dels 80 i ha estat professor de la família professional d'electricitat a l'Institut des de l'any 1992. Ha impartit també la matèria d'Electrotècnia al nostre Batxillerat tecnològic i, des de sempre, ha estat molt apreciat pels seus alumnes. Dels seus quasi trenta-cinc anys de docència, fent la mateixa tasca, la d’ensenyar, reconeix que es quedarà amb el dia a dia a classe amb els alumnes i alguna alumna –poques, en l’especialitat elèctrica-, que li han contagiat la seva il·lusió i les seves ganes d'aprendre. Unes ganes d'aprendre que, a partir d'ara, podrà dedicar a reprendre les seves aficions artístiques.

El Carles Mir va iniciar la seva carrera docent a l'Institut fa prop de 20 anys, i ha estat l'ànima dels nostres Programes de Formació i Inserció. Molts joves s'han reintroduït al sistema educatiu després de fer un PFI del Jaume Huguet, de la mà del Carles, que els introduïa en l'art de voler aprendre i treballar cada dia per ser una mica millors i obtenir una qualificació professional. El Carles i la seva feina han donat sentit al PFI del Jaume Huguet, transferint coneixements i ajudant a adquirir competències al seu alumnat, millorant-los l'autoestima i ajudant-los a construir el seu itinerari professional, que en algun cas ha projectat fins a estudis universitaris el seu alumnat.

Abans del dinar, el director del centre i companys dels dos professors jubilats, els lliuraren una placa de reconeixement i un obsequi de comiat en representació de tot el claustre.

Molta sort en aquesta nova etapa que ara comenceu. Us la mereixeu!