Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Informació Inici de curs

Inici de curs

El curs escolar 2012-13 ha començat amb una sèrie de novetats en els diversos estudis que s’imparteixen al centre, tant pel que fa a l’horari com a l’organització d’alguns nivells educatius. El més destacat, sens dubte, és el canvi d’horari dels estudis d’ESO que comporta que els alumnes siguin al centre en horari intensiu, des d’¼ de 9 fins a ¾ de 3.

A més a més, el centre continua tirant endavant el Projecte 1x1, és a dir, tots els alumnes d’ESO treballen amb el seu portàtil els continguts dels llibres de text digitals a través de la Plataforma Eleven. Un altre canvi que cal destacar, a banda de l’horari, és l’ampliació de les hores de Matemàtiques a 2n i 4t: ara els alumnes cursen quatre hores cada setmana, cosa que ha comportat la reducció de les matèries optatives.

Els alumnes de Batxillerat fan el mateix horari que els d’ESO. Pel que fa a les matèries, cal dir que s’ha produït un canvi en l’organització de l’horari de Llengua Catalana i de Llengua Castellana. Aquest canvi implica que els alumnes fan una hora de cada matèria en grup reduït, cosa que ha de permetre millorar l’aprenentatge de les dues matèries ja que es treballarà de forma més individualitzada.

Una novetat important d’enguany són els cursos CAM i CAS, cursos de preparació als cicles de grau mitjà i superior respectivament. La superació d’aquests cursos implicarà l’accés directe a CFGM o CFGS, sense necessitat de fer les proves d’accés a cicles formatius com s’havia de fer fins ara.

Pel que fa a les diverses famílies professionals del centre, cal esmentar que durant el primer trimestre acabaran tots els projectes d’innovació que havien endegat durant aquests darrers anys.

La novetat de l’horari intensiu a l’ESO també ha comportat un canvi en les activitats extraescolars. Així, l’AMiPA i l’Associació Esportiva Escolar del centre poden oferir una gran quantitat d’activitats a la tarda perquè s’han ampliat les possibilitats horàries. D’altra banda, cal recordar que el servei de cantina-menjador continua funcionant per a totes aquelles famílies que estiguin interessades a fer-ne ús.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Informació Inici de curs