Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Premis i concursos

Premis i concursos

2019 10 23 PREMI MÀSTER LLEONARDLeonard Ruiz, exalumne de l’Institut, obté el 1r premi al millor treball de fi de màster. El tutor de pràctiques havia estat el professor del centre Dani Flores.

2019 10 04 BECA MOBILITAT 3Arnau Barrot Rodríguez, alumne del CFGS Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma del nostre centre, va rebre la beca Ramon Barbat i Miracle a l’Ajuntament de Valls.

kazan 3 1 Entre el 22 i el 27 d’agost, Guillermo Martínez, ha participat en el WorldSkills que s’ha celebrat a la ciutat russa de Kazan.

PREMI CRISTINA TDR.pngCristina Español Pallarès, alumna de 2n de Batxillerat, ha guanyat un Premi Eumo al millor treball de recerca en l’àmbit de les arts de la Universitat de Vic.

El 13 de junio hemos celebrado el acto de entrega de los Premios de Cortometrajes de este curso.

PREMI ESPIRAL RETEl professor de Tecnologia del centre, Adrià Delgado, va guanyar el primer premi (la baldufa d’or) dels premis Espiral 2019 en la modalitat de tendències en perspectiva.

PRJ MARIA OLIVÉ 2 FAMÍLIAMaria Olivé Roselló va recollir dissabte passat, 1 de juny, el Premi de Recerca Jove 2018 de mans del President de la Generalitat de Catalunya.

matrícules honorUn cop feta l’avaluació final de 2n de Batxillerat, l’Institut ha pogut concedir tres matrícules d’honor a les alumnes que han acabat els seus estudis de Batxillerat amb les millors mitjanes d’expedient acadèmic.

spainskills maig madridEl 16 i 17 de maig, Guillermo Martínez, alumne del CFGS de Disseny en Fabricació Mecànica guanyador de l'SpainSkills2019, va fer una estada de preparació a Madrid.

premi anespro 1El 4 de maig l'Institut va lliurar el 25è Premi Escola-Empresa a Motlles i Matrius Fisas Navarro, SL.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Premis i concursos