Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Premis i concursos

Premis i concursos

IMG 20190717 184303El Guillermo representarà la formació professional catalana i espanyola al campionat mundial de Formació Professional que es farà a la ciutat russa de Kazan, la darrera setmana d'agost.

PREMI CRISTINA TDR.pngCristina Español Pallarès, alumna de 2n de Batxillerat, ha guanyat un Premi Eumo al millor treball de recerca en l’àmbit de les arts de la Universitat de Vic.

El 13 de junio hemos celebrado el acto de entrega de los Premios de Cortometrajes de este curso.

PREMI ESPIRAL RETEl professor de Tecnologia del centre, Adrià Delgado, va guanyar el primer premi (la baldufa d’or) dels premis Espiral 2019 en la modalitat de tendències en perspectiva.

PRJ MARIA OLIVÉ 2 FAMÍLIAMaria Olivé Roselló va recollir dissabte passat, 1 de juny, el Premi de Recerca Jove 2018 de mans del President de la Generalitat de Catalunya.

matrícules honorUn cop feta l’avaluació final de 2n de Batxillerat, l’Institut ha pogut concedir tres matrícules d’honor a les alumnes que han acabat els seus estudis de Batxillerat amb les millors mitjanes d’expedient acadèmic.

spainskills maig madridEl 16 i 17 de maig, Guillermo Martínez, alumne del CFGS de Disseny en Fabricació Mecànica guanyador de l'SpainSkills2019, va fer una estada de preparació a Madrid.

premi anespro 1El 4 de maig l'Institut va lliurar el 25è Premi Escola-Empresa a Motlles i Matrius Fisas Navarro, SL.

intercicles 5Els alumnes de 1r del CFGS de TEAS van participar el 3 de maig en el XVII Intercicles d’atletisme TEAS al Prat de Llobregat.

Olimpiades economiaAlumnes de 2n de Batxillerat van participar en la fase local de les Olimpíades d'Economia organitzades per la Universitat Rovira i Virgili a Reus.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Premis i concursos