Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Premis i concursos

Premis i concursos

premi ENRICEnric París Domingo, alumne de 2n de Batxillerat del centre, va guanyar el Premi Antena del Coneixement de la URV a l’Alt Camp.

CATSKILLS MEDALLES Conseller i la delegació de lInstitut Jaume HuguetEl Conseller d’Ensenyament va lliurar les medalles d’or als guanyadors del campionat d’FP Catskills 2018 en un acte celebrat el 5 de juliol a la seu de l’INEFC a Barcelona.

innovacióUna vegada publicats els resultats de les darreres Proves d’Accés a la Universitat, l’Institut, amb un 100% d’aprovats, supera la mitjana de Catalunya.

catskills 2018 jordi fortJordi Fort i Jordi Gibert, alumnes del CFGS d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa, van participar en el campionat Catskills d’Informàtica.

El 19 de juny es va celebrar la gala del IV Premi de curtmetratges organitzat pel Departament de Castellà, amb la col·laboració dels de Català i de Visual i Plàstica.

PREMI EVA 1Eva Magaña Herrero, alumna de 2n de Batxillerat, ha guanyat el primer premi del certamen de treballs de recerca de l’Institut d’Estudis Vallencs.

FICCIONS 1El 23 de maig, La Pedrera de Barcelona va acollir el lliurament de premis de la 10a edició del concurs literari Ficcions, l’aventura de crear històries.

matrícules honorUn cop feta l’avaluació final de 2n de Batxillerat, l'Institut ha concedit quatre matrícules d’honor als alumnes que han acabat el Batxillerat amb el millor expedient acadèmic.

catsskills guanyadorsXavier Insa Batalla i Guillermo Martínez Aguilar van guanyar els primers premis de les seves especialitats en la 5a edició del campionat d'FP CatSkills.

OLIMP ECOLes alumnes de 2n de batxillerat Maria Navarro i Maria Olivé van participar, el 18 d'abril, en la X edició de les Olimpíades d'Economia.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Premis i concursos