Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides

Sortides

comerç taulada 2El 13 de desembre, un grup d'alumnes de primer del CFGM d'Activitats Comercials van anar al local de l'associació La Taulada a decorar l'espai amb motius nadalencs.

fornàs 1eso 5El 4 i 5 de desembre, les quatre tutories de 1r d'ESO van anar a la pista municipal d'atletisme del Fornàs per practicar atletisme, i van tenir de monitors els TEAS.

BCN GAMES 2El dijous 29 de novembre, els alumnes de les optatives de Tecnologia de 3r i 4t d’ESO van anar a la Fira de Barcelona per visitar la Barcelona Games World (BGW).

CAPACITATS 2Del 26 de novembre al 2 de desembre, Valls celebra la VI Setmana de les Capacitats per commemorar el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat, que és el 3 de desembre.

GUISSONA 3L’alumnat de 3r d’ESO, en dies diferents, va anar a Balaguer i a Guissona; els grups A i B hi van anar el 9 de novembre i els C i D, el 16.

DIAciència El 7 de novembre els alumnes que fan el batxillerat científic i tecnològic van assistir a la xerrada organitzada pel CRP de l'Alt Camp per celebrar la Setmana de la ciència.

mussaraEl 9 de novembre un grup d’alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de l’Institut van fer una sortida per estudiar la geologia i biogeografia de La Mussara.

mobilitat El 20 de juny, durant tot el matí, es va fer la jornada de cloenda del programa de mobilitat dels alumnes d’FP al recinte del Cosmocaixa de Barcelona.

torrent 1Durant el mes de juny, l'alumnat de 3r d'ESO B ha aprofundit els seus coneixements en ecologia agafant com a exemple més proper els Torrents de Valls.

BELLMUNT 0El 30 de maig, els alumnes de 1r ESO van anar a visitar el Museu de les Mines de Bellmunt del Priorat.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides