Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides

Sortides

mobilitat El 20 de juny, durant tot el matí, es va fer la jornada de cloenda del programa de mobilitat dels alumnes d’FP al recinte del Cosmocaixa de Barcelona.

torrent 1Durant el mes de juny, l'alumnat de 3r d'ESO B ha aprofundit els seus coneixements en ecologia agafant com a exemple més proper els Torrents de Valls.

BELLMUNT 0El 30 de maig, els alumnes de 1r ESO van anar a visitar el Museu de les Mines de Bellmunt del Priorat.

cister 0Els passats 10 i 11 de maig, els alumnes de 1r de Batxillerat vam dur a terme la sortida de senderisme que any rere any organitza el Departament d'Educació Física.

TARRAGONA 0El 23 de maig totes les tutories de 3r d’ESO van fer una sortida per promoure la convivència i aprendre coses noves.

TONYINES 0El 23 de maig, els alumnes de 2n d’ESO van anar a l’Ametlla de Mar a nedar entre tonyines!

EDIMBURG 1A group of 3rd ESO students went to Scotland from the 12th to the 16th of May.

erasmusPlusQuinze alumnes de l’Institut gaudiran enguany d’una de les beques Erasmus+ per a alumnes de cicles formatius, cosa que els permetrà fer pràctiques en empreses estrangeres.

torrons vicens El 8 d’abril es va fer una jornada conjunta de les dues xarxes en què participa l’Institut durant tot l’any: InnovaFP i Emprenedoria.

INTERCICLES 0El 3 de maig els alumnes de 1r del CFGS d’Activitats Físiques i Esportives vam participar en una competició intercicles d’atletisme.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides