Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides

Sortides

miravet 1El 31 de maig, el departament d’Educació física va organitzar una sortida per als alumnes de 3r d’ESO per complementar els continguts treballats a classe.

ruta oller dia 25 2Entre el 24 d’abril i el 30 de maig, els grups de 4t d’ESO han anat a fer la Ruta Narcís Oller pels carrers de Valls.

tarragona 3esoEl 23 de maig, totes les tutories de 3r d’ESO van fer una sortida per promoure la convivència i aprendre coses noves.

triatló El 23 de maig els alumnes de 1r del CFGS de Tècnic Superior d’Ensenyament i Animació socioesportiva van tancar el seu curs escolar fent un triatló a la platja del Miracle de Tarragona.

corbera ebre 5 El 16 de maig els alumnes de 4t d’ESO van visitar alguns dels espais de la batalla de l’Ebre.

brugent glorieta 6 defEls alumnes de 1r del CFGS d’Ensenyament i Animació socioesportiva van acabar la unitat formativa de Medi Natural.

Trobada fecec 2019El 17 de maig, vam assistir a la 4a Assemblea de la Federació de cooperatives d’alumnes de Catalunya, celebrada a les Cotxeres de Sants de Barcelona.

platja aafe 1 Els alumnes de 2n del CFGS d’Activitats físiques i esportives (AAFE) van anar a Cambrils per fer el darrer crèdit del cicle: Activitats aquàtiques i a la platja.

platja 1Els alumnes de 4t d'ESO estan passant el matí a Cambrils practicant diferents esports a la platja i gaudint de la natura.

ruta cister 2El 9 i 10 de maig, els alumnes de 1r de Batxillerat van fer, com cada any, una part de la Ruta del Cister a peu.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides