Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Sortida als torrents de Valls

Sortida als torrents de Valls

torrent 1Durant el mes de juny, l'alumnat de 3r d'ESO B ha aprofundit els seus coneixements en ecologia agafant com a exemple més proper els Torrents de Valls.

Per això han estudiat les relacions entre els organismes i l'entorn, i més concretament el bosc de ribera del torrent de Sant Pou. El passat 14 de juny va realitzar una sortida al torrent del Catllar, on va poder observar l'afectació dels aiguats de les últimes setmanes.

Aquest estudi culmina amb la documentació i creació de punts d'interès, utilitzant la plataforma Mobile History Map, una aplicació mòbil i plataforma de georeferenciació que permet als alumnes crear continguts de forma col·lectiva sobre punts d’interès propers a l’Institut, alhora que potencia les seves habilitats en tecnologia digital.

torrent 2

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Sortida als torrents de Valls