Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Sortida cultural a Tarragona

Sortida cultural a Tarragona

2019 12 17 pont diable 5Els alumnes que cursen matèries d’art van fer una sortida a Tarragona el 17 de novembre.

Primer van anar a veure l’exposició “Retrats, dibuix i escultura” de la professora de dibuix del centre Mercè Bessó. La mostra és al CRAI Campus Catalunya i consta de tres sèries artístiques, una de 20 retrats integrals de nens dibuixats al carbonet amb algun toc de llapis de grafit, una de 10 retrats de format DIN A 4 que representa rostres d’adolescents i joves -la majoria són alumnes i exalumnes del centre-, i una tercera, amb 9 bustos escultòrics -uns de bronze, els altres de terracota pintada a l’oli.

Després van anar a veure l’exposició “Cinema i emocions, un viatge a la infantesa”, al Caixafòrum. Aquesta exposició consta de diferents espais cadascun dedicat a una emoció diferent com ara l’alegria, la ràbia i la por. Van fer visita guiada amb l’objectiu de veure com el cinema tracta el tema de les emocions independentment de l’època o el país que la pel·lícula ha estat filmada.

I, finalment, van anar a veure el Pont del diable, obra d’enginyeria emblemàtica de l’art romà clàssic, i que està inclosa entre les moltes obres que tenen a la selectivitat els alumnes que cursen Història de l’art a 2n de batxillerat.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Sortida cultural a Tarragona