Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Sortida a Alcover

Sortida a Alcover

CATOR4Els dies 13 i 18 de març els alumnes de 1r d’ESO van anar a la vila d’Alcover per visitar l’empresa CATOR i el Museu Municipal.

En primer lloc, i lligada amb l’activitat del Bus del Reciclatge que havien fet la setmana anterior, els alumnes van anar a CATOR, empresa dedicada al reciclatge d’olis de motor. Allà els van explicar com es portava a terme aquesta feina i els van fer una visita guiada per les instal·lacions.

Durant la resta del matí visitaren el poble; en primer lloc, el Museu Municipal on van veure un vídeo sobre la formació de les muntanyes de Prades i per què a la zona hi ha tants fòssils marins, especialment del període del Triàsic. Van completar l’activitat amb una xerrada sobre aquests fòssils, i en van veure i tocar alguns.

CATOR2CATOR3

La sortida es completà amb la visita d’algunes estances de Ca Batistó, una antiga casa senyorial del S. XVII i actualment seu del Museu d’Alcover. Aquí van observar perfectament l’ambientació de les habitacions d’una casa burgesa del S. XIX, i també van descobrir alguns dels objectes que s’usaven en aquella època.

CATOR

A les 2 del migdia, els alumnes van retornar al centre després d’un matí ben atapeït d’activitats.

Estàs aquí:Inici Notícies Actualitat Sortides Sortida a Alcover