Estàs aquí:Inici Notícies Comissions    Comissió TAC

TAC MAIG IMATGE La Comissió TAC del centre ha preparat un document de bones pràctiques digitals.

COBOTSDins del marc del projecte Impulsem la Robòtica 2019, l’alumnat de Tecnologia de 4t d’ESO realitza diferents pràctiques robòtiques.

TÀRRACO 1L’aplicació Imageen Tarraco va ser un dels principals al·licients de la visita a la Tarragona romana per part de l'alumnat de Llatí i de Grec del nostre centre.

COMISSIÓ TACDe nadius digitals a persones digitalment competents. Curs de Formació 2.0.

secret 3Aquest és el títol de la xerrada que Dolors Puigjaner va fer al centre el 24 de gener.

BOTS 3Durant els mesos de novembre i desembre, l’alumnat de Tecnologia de 4t d’ESO, han estat programant Xat Bots utilitzant la plataforma de missatgeria instantània Telegram.

Estàs aquí:Inici Notícies Comissions    Comissió TAC