Estàs aquí:Inici Notícies Comissions    Comissió TAC Tàrraco amb realitat augmentada

Comissió TAC

Tàrraco amb realitat augmentada

TÀRRACO 1L’aplicació Imageen Tarraco va ser un dels principals al·licients de la visita a la Tarragona romana per part de l'alumnat de Llatí i de Grec del nostre centre.

La sortida, que va tenir lloc el dia 28, tenia com objectiu fer un recorregut pels monuments més emblemàtics dels segles III aC-II dC (muralles, fòrum, amfiteatre i circ) i, al mateix temps, fer-se una idea força aproximada de la grandesa de l’urbanisme romà gràcies a la realitat augmentada. La visita va culminar, a la tarda, amb l’assistència a la XXIVa edició del Festival de Teatre Grecollatí al Camp de Mart. L’obra que van poder veure els 19 alumnes participants era de lectura obligatòria per a les PAU: Els germans, del comediògraf llatí del segle II aC Terenci.

TÀRRACO 2

TÀRRACO 3