Estàs aquí:Inici Notícies Comissions    Comissió TAC Programem COBOTS

Comissió TAC

Programem COBOTS

COBOTSDins del marc del projecte Impulsem la Robòtica 2019, l’alumnat de Tecnologia de 4t d’ESO realitza diferents pràctiques robòtiques.

Actualment finalitzen les pràctiques amb COBOTS (robots col·laboratius). Els COBOTS són braços robòtics que substitueixen les persones en tasques repetitives de manipulació. Els alumnes treballen amb braços realitzats amb una impressora 3D que simulen a escala reduïda el comportament d’aquestes màquines. Per comunicar-se amb els robots, els alumnes utilitzen una interfície d’usuari i comproven el grau de dificultat en programar i aconseguir que les màquines executin de forma correcta una tasca encomanada (actualment els robots són bastant maldestres i poc intel·ligents).

Estàs aquí:Inici Notícies Comissions    Comissió TAC Programem COBOTS