Estàs aquí:Inici Notícies Comissions Escoles verdes

2020 06 05 dia mediAvui, 5 de juny, és el Dia Mundial del Medi Ambient i, des d’Escoles Verdes us convidem a canviar la relació amb l'entorn.

2020 05 GUANYADORES CONCURSJa tenim les fotografies guanyadores del XIII Concurs de Fotografia mediambiental de l’Institut, enguany sobre “La natura a casa”.

2020 01 20 AMPOLLA AIGUAA l’Institut, enguany treballem el valor de la sostenibilitat.

2019 12 17 bosses 1.pngAquestes bosses multiusos són ideals per a la fruita, verdures, llegums, fruita seca...

2019 11 18 esmorzar saludable 1El comitè ambiental de l'Institut ha tornat a preparar un altre esmorzar saludable.

2019 09 27 VAGA CLIMAEl 27 de setembre l’Institut es va sumar a l’acte de cloenda de la Setmana pel Clima que es va fer al Pati de Valls.

NOTI TAPSDurant aquest curs hem tornat a proposar la recollida de taps de plàstic per tal de col·laborar amb la Fundació Noèlia.

compost 2En el marc de la ICAW 2019, l’alumnat de l’optativa Escoles Verdes de 3r d’ESO hem obert el nostre compostador i el filtratge del compost.

ESMORZARSEl comitè ambiental de l'Institut promou els esmorzars saludables. Durant l'hora del pati del 7 de novembre va vendre broquetes de fruita a 10 cèntims.

agents rurals El 30 de gener, un parell d’agents rurals van venir a fer una xerrada als alumnes de 1r d’ESO.

Estàs aquí:Inici Notícies Comissions Escoles verdes