Estàs aquí:Inici Notícies Comissions Escoles verdes Concurs de fotografia mediambiental

Escoles verdes

Concurs de fotografia mediambiental

CONCURS FOTOEscoles Verdes us recorda que encara sou a temps per presentar les vostres fotografies al concurs. Teniu de temps fins al 7 d'abril. Animeu-vos a participar-hi!

Les imatges han d'estar relacionades amb la natura i amb el respecte mediambiental. Els premis es divideixen en quatre categories: a) alumnat d'ESO, b) alumnat de Batxillerat, cicles i CCPA's, c) pares, mares, professorat i PAS, d) fotografies retocades. Si voleu, podeu també geolocalitzar les fotografies. Els premis es lliuraran durant l'acte del Dia de Sant Jordi.

Trobareu les bases al cartell digital

Per presentar les fotografies, feu servir l'aplicatiu del concurs