Estàs aquí:Inici Notícies Comissions Plurilingüisme Exàmens de Cambridge

Exàmens de Cambridge

logo exams cambridge petitEl 8 de juny, més de 120 estudiants, entre ells un bon nombre d'alumnes del centre, van acreditar la seva competència lingüística en anglès.

El nostre institut va ser centre examinador dels diferents nivells d’anglès (KET, PET i FIRST), ja que està certificat com a centre Cambridge English Qualifications, cosa que vol dir que l’alumnat que desitja tenir el nivell qualificat segons el Common European Framework of Reference (CEFR), pot fer els exàmens aquí mateix. El 16 de març ja s’hi havien fet els exàmens mock per preparar tots aquests nivells.

Des del curs 2016-17, som Centre preparador i examinador dels exàmens d'anglès de la Universitat de Cambridge. Aquest acord permet que els nostres alumnes puguin examinar-se dels prestigiosos exàmens que ofereix aquesta universitat, els coneguts nivells KET, PET, First (FCE) i Advanced (CAE). L’Institut va establir l’acord amb Cambridge English Language Assessment per poder organitzar, a les nostres instal·lacions, els exàmens Cambridge English tant en les versions en paper com per ordinador, i tant la versió per a adults com les versions Key, Preliminary i First for Schools.

Estàs aquí:Inici Notícies Comissions Plurilingüisme Exàmens de Cambridge