Estàs aquí:Inici Oferta educativa Programes FP Dual

jornada fp 2El 30 d’abril es van fer al centre les Jornades Tècniques d’FP, una bona pràctica per part de l’Institut.

fp reconeixementLa Formació Professional en la modalitat dual que s'imparteix a l'Institut ha estat reconeguda en el certamen Advanced Factories que es va dur a terme a Barcelona del 9 al 12 d’abril.

borsa treballAquesta setmana la web de l'Institut ha estrenat una eina molt potent, que facilitarà la relació Escola-Empresa.

FCTDUal ASIXL'1 de febrer, l'Institut va signar un conveni d’FP Dual amb tres empreses de la branca informàtica per als CFGS de la família d'Informàtica.

europastry 3El 30 de gener, els alumnes de CFGS de Mecatrònica Industrial i d’Automatització i Robòtica Industrial van visitar l’empresa Europastry de Sarral.

DSC03997 graduEl 18 de juny es va celebrar l'acte de graduació d'FP Dual de la promoció 2016-2018 al Teatre del Complex Educatiu de Tarragona.

INFORDISA DUALEl 6 d'abril es va signar un conveni d’FP dual per als cicles formatius de grau superior de la família d'Informàtica amb l’empresa Infordisa de Valls.

conveni fruselvaEl 21 de març, el director va signar un nou conveni d’FP dual amb l’empresa Fruselva de la Selva de Camp.

CONVENI MUTUAL'Institut va signar un nou conveni d’FP dual per al cicle formatiu de grau superior d’Administració i Finances.

montblanc mecànicaEl passat 23 de febrer es va fer una de les visites rutinàries de seguiment de les pràctiques d’FPdual.

dual gescova El 10 de novembre, l'Institut va firmar un altre conveni d'FPdual per a l’alumnat del CFGS d'Administració i Finances.

Estàs aquí:Inici Oferta educativa Programes FP Dual