Estàs aquí:Inici Oferta educativa Programes FP Dual

DSC03997 graduEl 18 de juny es va celebrar l'acte de graduació d'FP Dual de la promoció 2016-2018 al Teatre del Complex Educatiu de Tarragona.

INFORDISA DUALEl 6 d'abril es va signar un conveni d’FP dual per als cicles formatius de grau superior de la família d'Informàtica amb l’empresa Infordisa de Valls.

conveni fruselvaEl 21 de març, el director va signar un nou conveni d’FP dual amb l’empresa Fruselva de la Selva de Camp.

CONVENI MUTUAL'Institut va signar un nou conveni d’FP dual per al cicle formatiu de grau superior d’Administració i Finances.

montblanc mecànicaEl passat 23 de febrer es va fer una de les visites rutinàries de seguiment de les pràctiques d’FPdual.

dual gescova El 10 de novembre, l'Institut va firmar un altre conveni d'FPdual per a l’alumnat del CFGS d'Administració i Finances.

dual electro vallsEl passat 6 d’octubre va tenir lloc la signatura d’un altre conveni d’FPdual; va ser amb l'empresa Sistemas Integrados Electroneumáticos.

transpaisEl dia 14 de setembre, l’Institut va signar un altre conveni d’FPdual per als alumnes de cicles de Grau Superior.

copisteria FPDualEl dia 12 de setembre, l’Institut va signar un nou conveni d’FPdual per a alumnes de Grau Superior.

GRADUACIÓ SCA IMG 0049La formació professional de l’Institut va celebrar l’acte de graduació i reconeixement, el 9 de juny, als alumnes d’FP Dual i treballadors de l'empresa SCA que s’han format a l’Institut.

xerradaFP CopyEl 31 de març, l’empresa Gomà-Camps va fer una xerrada a l’Institut Jaume Huguet per presentar la companyia en el marc del conveni de col·laboració en FP dual.

Estàs aquí:Inici Oferta educativa Programes FP Dual