Estàs aquí:Inici Oferta educativa Programes FP Dual Jornades Tècniques d’FP

Jornades Tècniques d’FP

jornada fp 2El 30 d’abril es van fer al centre les Jornades Tècniques d’FP, una bona pràctica per part de l’Institut.

Durant tota la tarda, diverses empreses van poder presentar la seva activitat d’explotació, estructura, trajectòria i objectius de futur per oferir places d’FP Dual als alumnes dels Cicles Formatius de Grau Superior d’Automatització i Robòtica Industrial, de Mecatrònica Industrial, de Disseny en Fabricació Mecànica i de Programació de la Producció en Fabricació Mecànica.

Les empreses que hi van participar van ser Essity, Europastry, Ames i Kellogg’s. Altres empreses que també havien vingut uns altres dies a l’institut per oferir places d’FP Dual són Gomà-Camps i Revlon.

Aquesta jornada va ser molt profitosa per als alumnes ja que els va donar la possibilitat de poder escollir empresa per fer pràctiques a partir de les característiques que els va presentar cadascuna.

jornada fp 4

jornada fp 3.png