Estàs aquí:Inici Secretaria Preinscripció i matrícula

NOVETAT1 MATRÍCULA ONLINE:

MATRÍCULA DE CICLES FORMATIUS

DE L'1 AL 7 DE SETEMBRE

Clicant als següents enllaços trobareu el Formulari de Matrícula:

ALUMNES DE GRAU MITJÀ PROCEDENTS DE PREINSCRIPCIÓ

ALUMNES DE GRAU SUPERIOR PROCEDENTS DE PREINSCRIPCIÓ

ALUMNES DE  GRAU SUPERIOR  QUE CONTINUEN  ELS MATEIXOS ESTUDIS DEL CURS 2019-2020

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ:

Calendari de preinscripció

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició  30/07/2020

Publicació de la llista d'espera del centre

Alumnes preinscrits al centre amb l'ensenyament que se'ls ha assignat

Els alumnes que NO TENEN CAP PLAÇA ASSIGNADA i vulguin  optar a una plaça vacant a l'Institut Jaume Huguet han d'enviar un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. entre el dia 8 i 10 de setembre (Només s'acceptaran correus entre aquestes dates) i el dia 14 se'ls comunicarà la resposta via email o telèfon ALS ALUMNES QUE HAGIN OBTINGUT PLAÇA. Aquells que no rebin email ni trucada han d'entendre que no l'han obtingut.

Ha quedat alguna vacant al CFGM d'Instal·lacions elèctriques. Qui estigui interessat en sol·licitar vacant d'aquests estudis envieu un correu a partir del dia 15 de setembre.

El correu ha d'indicar les següets dades:

Assumpte: SEGONES VACANTS SETEMBRE GRAU MITJÀ

- Nom i cognoms de l'alumne/a

- Telèfons de contacte

- DNI o NIE (Adjuntar DNI)

- Cicle formatiu i curs que demana

- Ha participat a la Preinscripció? (Adjuntar resguard de preinscripció)

- Via d'accés i nota (Adjuntar certificat)

•  CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR:

Calendari de preinscripció

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició 30/07/2020

Publicació de la llista d'espera del centre

Alumnes preinscrits al centre amb l'ensenyament que se'ls ha assignat

Els alumnes que NO TENEN CAP PLAÇA ASSIGNADA i vulguin  optar a una plaça vacant a l'Institut Jaume Huguet han d'enviar un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. entre el dia 8 i 10 de setembre (Només s'acceptaran correus entre aquestes dates) i el dia 14 se'ls comunicarà la resposta via email o telèfon ALS ALUMNES QUE HAGIN OBTINGUT PLAÇA. Aquells que no rebin email ni trucada han d'entendre que no l'han obtingut.

Han quedat vacants a tots els CFGS, excepte 1r Administració de Sistemes Informàtics i 1r Ensenyament i Animació Socioesportiva . Qui estigui interessat en sol·licitar una vacant envieu un correu a partir del dia 15 de setembre.

El correu ha d'indicar les següets dades:

Assumpte: SEGONES VACANTS SETEMBRE GRAU SUPERIOR

- Nom i cognoms de l'alumne/a

- Telèfons de contacte

- DNI o NIE (Adjuntar DNI)

- Cicle formatiu i curs que demana

- Ha participat a la Preinscripció? (Adjuntar resguard de preinscripció)

- Via d'accés i nota (Adjuntar certificat)

PROGRAMES DE FORMACIÓ I INSERCIÓ  (PFI):

Places ofertades PFI -2020-2021

Relació d'alumnes preinscrits al centre, amb indicació d'on han estat admesos

Llista d'alumnes admesos al centre